Je hebt de juiste stappen gezet op het gebied van duurzaamheid. Maar hoe zorg je ervoor dat je op een geloofwaardige en transparante manier over deze acties en ambities kunt communiceren? En hoe doe je dat volgens de richtlijnen van duurzaamheidscommunicatie?
Met Focus op communicatie krijg je de juiste tools om duurzaamheid op een verantwoorde en consistente manier te communiceren. Dit traject helpt je om duurzame communicatie te structureren, zodat je zowel intern als extern geloofwaardig kunt spreken over je initiatieven en ambities.
Focus op communicatie is het vervolgstap na het Deep Dive-traject, waarbij we samen:
Onderzoeken welke communicatiekanalen je kunt inzetten om je acties te tonen
Kijken hoe we jouw duurzaamheidsacties communiceren zonder de grenzen van greenwashing te overschrijden
Duurzaamheid in interne en externe communicatie integreren
Hoe de juiste planningstools je helpen te posten op social media.
Het resultaat? Duurzaamheidscommunicatie die zowel geloofwaardig is als je bedrijf laten schitteren.
Voor wie?
Voor de verantwoordelijke voor communicatie of marketing die:
Duurzaamheidsinitiatieven heeft en daarover willen communiceren
Zeker wil zijn dat zijn communicatie niet aan greenwashing onderhevig is.
Praktisch
Resultaat: Duidelijke richtlijnen voor het communiceren van je duurzaamheidsinspanningen en -ambities
Klaar om te communiceren over duurzaam ondernemen?
Neem contact op en ontdek hoe Focus op communicatie je kan helpen bij het vormgeven van je duurzame communicatie.